هشدار اسپویل از مانگای رگناروک!
راستش اگه از طرفدارهای قدیمی سولو لولینگ (Solo Leveling) باشین، احتمالاً این اتفاق حسابی غافلگیرتون میکنه. چون یکی از مهمترین قانونهای این دنیا از همون روز اول خیلی واضح بود؛ قدرت واقعی فقط دست یک نفره.
اول سونگ جین وو (Sung Jinwoo) بود و حالا هم سونگ سوهو (Sung Suho). اما چپترهای جدید نشون میدن که سوهو داره این قانون قدیمی رو کمکم تغییر میده.
قابلیت جدیدش یعنی خلق سایه (Shadow Creation) فقط برای قویتر کردن خودش نیست. سوهو حالا میتونه تجهیزات سایهای بسازه و اونها رو در اختیار شکارچیهای دیگه قرار بده. یعنی قدرت ارتش سایه دیگه قرار نیست فقط برای یک نفر باشه.

نمونه واضحش رو توی چپتر ۶۲ میبینیم؛ جایی که بایک یونهو (Baek Yoonho) از یکی از تجهیزات ساختهشده توسط سوهو استفاده میکنه. اتفاقی که شاید در نگاه اول خیلی بزرگ به نظر نرسه، ولی در واقع یکی از مهمترین تغییرات کل مجموعه محسوب میشه.
برای همین هم خیلی از طرفدارها دارن درباره این موضوع بحث میکنن. بالاخره اسم این مجموعه «من تنها لول آپ میکنم» بوده و بخش بزرگی از جذابیتش هم از همین ایده میومد که فقط یک نفر هر روز قویتر و قویتر میشه.
حالا اما داستان داره مسیر متفاوتی رو انتخاب میکنه. انگار سوهو قرار نیست صرفاً نسخه دوم جین وو باشه. برعکس، داره راه جدیدی برای استفاده از قدرت سایه پیدا میکنه و این قدرت رو بین بقیه هم پخش میکنه.

از اون طرف، با توجه به تهدید بزرگ ایتاریم (Itarim) و جنگی که هر روز گستردهتر میشه، شاید این تغییر اصلاً لازم بوده باشه. چون این بار دشمنها اونقدر خطرناک هستن که بعیده یک نفر به تنهایی بتونه همه چیز رو جمع کنه.
در هر صورت، چیزی که مشخصه اینه که سولو لولینگ: رگناروک (Solo Leveling: Ragnarok) دیگه نمیخواد فقط داستان یک قهرمان شکستناپذیر باشه. سوهو داره قوانین جدیدی برای این دنیا مینویسه و باید دید طرفدارها در نهایت از این تغییر استقبال میکنن یا نه.
چون شاید برای اولین بار، سولو لولینگ داره از ایده «من تنها لول آپ میکنم» فاصله میگیره و به سمت دنیایی میره که قدرت بین آدمهای بیشتری تقسیم شده. و خب… همین موضوع میتونه آینده داستان رو کاملاً عوض کنه.


